Doorzoek website

Wij helpen je graag bij het vinden van de juiste informatie

Skilled Medewerker Servicedesk

Soesterberg
36 uren
4 april 2024
Solliciteer

Voor onze opdrachtgever Justitiële ICT Organisatie zijn wij op zoek naar een Skilled Medewerker Servicedesk. Reageren tot 10 april 2024. 

Jouw werk op de servicedesk heeft grote invloed op de tevredenheid van onze klanten. Als geen ander kun je aanvoelen wat er speelt bij een klant en wat er van invloed is op onze dienstverlening in het algemeen. Je verleent eerste- en tweedelijnsondersteuning per telefoon en verzorgt de registratie en bewaking van meldingen en verzoeken. Op onze servicedesk komen maandelijks meer dan 10.000 telefoongesprekken binnen. Samen met je collegas's ben jij erop gericht om zoveel mogelijk meldingen op een klantvriendelijke wijze af te handelen. Je bent communicatief vaardig en staat sterk in je schoenen bij het voeren van telefonische gesprekken.

Achtergrond opdracht

Het verlenen van 1e en 2e lijns ondersteuning per telefoon (90% van het werk) en het verzorgen van de registratie en bewaking van de per diverse kanalen binnenkomende calls. Ivm met het uitvallen van een aantal collega's zoeken we tijdelijk (6-12 maanden) vervanging voor een 1e lijn helpdeks medewerker.

Over de organisatie

De Justitiële ICT Organisatie is van oorsprong de ICT-organisatie van de Dienst Justitiële Inrichtingen, maar sinds januari 2022 een zelfstandig ICT- dienstverlener voor het gehele ministerie van Justitie en Veiligheid. De Justitiële ICT Organisatie levert ICT-diensten aan verschillende onderdelen van het ministerie Justitie en Veiligheid (JenV). De Justitiële ICT Organisatie ontwikkelt, bouwt, implementeert en beheert ICT-werkplekken, applicaties en infrastructuur voor meer dan 20.000 gebruikers. In totaal werken ongeveer 500 medewerkers bij de Justitiële ICT Organisatie vanuit vestigingen in Gouda, Zeist en Veenhuizen en vanuit het rekencentrum in Amsterdam. De organisatie ontwikkelt veilige cloud-omgevingen waardoor JenV medewerkers hun werk kunnen doen: thuis, onderweg en op een werkplek. Opdrachtgevers zijn onder meer de Dienst Justitiële Inrichtingen, de Raad voor de Kinderbescherming, de Immigratie- en Naturalisatiedienst, de Dienst Terugkeer en Vertrek, Reclassering Nederland en Justis.

Functie-eisen

  • MBO 4 ICT
  • ICT- MBO 3 Niveau afgerond
  • Itil Foundation gecertificeerd
  • Ervaring als ICT servicedeskmedewerker / telefonische klantondersteuning (Minimaal 2 jaar)
Wensen
Overige functiewensen:
  • Je hebt een rijbewijs en eigen vervoer.
Aanvullende kennis:
  • Topdesk, Citrix (Ivanti workspace)en Actice directory.
  • Kennis van Mobile iron en/of MS Intune producten.
  • Je hebt goede kennis van Microsoft KA en OS producten en bijhorende configuratie onderdelen.
Competenties:
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands (knock-out).
  • Je bent stressbestendig, oplossingsgericht, proactief, en beschikt over een goed analytisch denkvermogen.
  • Je bent integer en kunt goed luisteren.
  • Je kunt goed samenwerken, plannen en organiseren.
  • Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contact.
RSIN 863481486 OIN nummer: 00000004000000133000

Ik sta voor je klaar.

Wil jij meer weten over deze opdracht?
Robin kan jou hier alles over vertellen. Wacht dus niet langer!
Bel, mail of app Robin. Zo geregeld.

recruiter image

Robin de Vries

IT Recruiter West-Nederland