Doorzoek website
Wij helpen je graag bij het vinden van de juiste informatie
Je bent als projectleider de trekker van projecten op het terrein van Identity- en Accessmanagement binnen DJI en speelt een belangrijke rol in de voorbereiding en realisatie voor vernieuwing of doorontwikkeling van oplossingen voor informatievoorziening (IV) binnen het domein Generiek. Je draagt zorg voor het opleveren van gedegen projectdocumentatie en bent in samenwerking met business vertegenwoordiging, business analist en project architect verantwoordelijk voor het realiseren van de projectdoelstellingen. Je rol als projectleider:
• Je treedt op als projectleider in de voorbereidingsfase, initiatiefase en realisatiefase voor het project;
• Je bereidt als voorbereidend, initierend en realiserend projectleider de besluitvorming voor naar de stakeholders van het project en de portfolioboard (iBoard);
• Je stelt de projectaanpak op, uitgewerkt in een business case, projectvoorstellen en implementatieplannen, realiseert deze, zorgt dat deze actueel blijven en rapporteert hier maandelijks over; je zorgt samen met de projectarchitect dat architectuurkaders duidelijk zijn, worden vastgesteld en goedgekeurd, alsmede dat er over eventuele afwijkingen wordt gerapporteerd.
Bij deze projecten opereer je onder aansturing van de verdiepingsmanager danwel informatiemanager, en voer je onder andere de volgende opdracht uit: Leveren van een Toegangsportaal voor externe gebruikers van DJI Systemen.
De Directie Informatievoorziening (DI) bestaat uit de volgende onderdelen:
1. CIO-Office
De CIO-office is verantwoordelijk voor het stellen van kaders en de sturing hierop om ervoor te zorgen dat de informatievoorziening van de DJI kwalitatief hoogwaardig en toekomstbestendig is en blijft. Daarnaast heeft het een adviesfunctie ten aanzien van opdrachtgevers en de ambtelijke en politieke top;
2. Informatiemanagement en Architectuur (IMA)
De afdeling Informatiemanagement en Architectuur vertaalt de (functionele) vraag vanuit de DJI-organisatie naar efficiënte en effectieve IVondersteuning, initiatiert daartoe nieuwe projecten inclusief de voorbereiding van de besluitvorming in de Iboard en stelt domeinarchitecturen op in samenspraak met stakeholders en informatiemanagers;
3. Functioneel Beheer en Dienstenmanagement (FBD)
De afdeling Functioneel Beheer is verantwoordelijk voor het beheer van de informatievoorziening van DJI met focus op de gebruikersorganisatie. De afdeling Dienstenmanagement definiëert en onderhoudt het ICT-dienstenportfolio t.b.v. DJI door o.a. actief contractmanagement en leveranciersmanagement;
4. Project Management en Implementatie (PMI)
De afdeling Project Management en Implementatie is verantwoordelijk voor de beheersing én het projectmatig realiseren van wijzigingen en nieuwe oplossingen in de informatievoorziening conform standaard methodieken.
Voor externe gebruikers van DJI systemen is het van belang om een veilige, laagdrempelige en betrouwbare toegang tot de benodigde DJI systemen te krijgen. Het te realiseren Toegangsportaal voorziet in die behoefte.
Stuur ons dan uiterlijk 13 juni 2025, voor 10.00 uur een recente cv voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.
Wil jij meer weten over deze opdracht?
Robin kan jou hier alles over vertellen. Wacht dus niet langer!
Bel, mail of app Robin. Zo geregeld.
Accountmanager West-Nederland