Doorzoek website
Wij helpen je graag bij het vinden van de juiste informatie
Voor onze opdrachtgever Kansspelautoriteiten zijn we opzoek naar een Senior Systeembeheerder.
Let op: dit betreft een verambtelijkingsaanvraag. De intentie is om de kandidaat naar een jaar in dienst te nemen.
Wij zoeken voor onze afdeling Informatisering & Automatisering een enthousiaste en ervaren senior systeembeheerder die wil werken aan de stabiliteit en continuïteit van onze werkplekomgeving en infrastructuur.
In 2021 is de Wet Kansspelen op afstand (Koa) van kracht geworden. Dit betekent toezicht houden op een technologische markt met veelal grote aanbieders en veel spelers. Onze organisatie is de afgelopen jaren sterk gegroeid van circa 80 naar circa 250 medewerkers. ICT wordt steeds meer de ‘backbone’ van de organisatie.
Binnen de afdeling Informatisering & Automatisering werken Informatiemanagement, business analisten en ICT-ontwikkeling en -beheer samen onder één leiding. Lijkt het je leuk om deel uit te maken van dit team? Dan is dit misschien wel jouw nieuwe plek!
Wat ga je doen?
De Kansspelautoriteit
De Kansspelautoriteit is de onafhankelijke toezichthouder voor de naleving van een veilig en eerlijk kansspelaanbod. Als zelfstandig bestuursorgaan (ZBO) heeft de Ksa een unieke positie tussen overheden, aanbieders, consumenten en de maatschappij.
De Ksa informeert en beschermt consumenten en helpt kansspelverslaving voorkomen. Ze gaat daarnaast illegale kansspelen en het misbruik van kansspelen voor criminele activiteiten tegen. Het reguleren van een passend legaal aanbod is eveneens een kerntaak. Dat doet de Ksa door vergunningsaanvragen te beoordelen, toe te zien op naleving van wet- en regelgeving en handhavend op te treden. De Ksa werkt samen met andere toezichthouders, ook internationaal.
De lijnen zijn kort, de bureaucratie is zo beperkt mogelijk. De sfeer is informeel, werkplezier vinden we belangrijk en gedrevenheid wordt hoog gewaardeerd. Het kantoor is in New Babylon naast het stationsplein van Den Haag Centraal en vlakbij het centrum.
Jouw team
De nieuwe afdeling bestaat uit circa 25 mensen en een flexibele schil van experts, die we inhuren naar behoefte. Je collega’s zijn medewerkers in de rol van coördinator, informatiemanager, businessanalist, servicemanager, systeembeheerder en gebruikersondersteuner. Er is veel kennis, collegialiteit en toewijding, maar we kunnen ook goed relativeren op zijn tijd.
Het werken aan de systemen kan in sommige gevallen niet anders dan buiten kantoortijden. Je hebt er geen probleem mee om op zulke momenten met elkaar de schouders eronder te zetten en je vrije tijd op een ander moment in te halen.
Stuur ons dan uiterlijk 09 juli 2025, voor 10.00 uur een recente cv voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.
Wil jij meer weten over deze opdracht?
Sabine kan jou hier alles over vertellen. Wacht dus niet langer!
Bel, mail of app Sabine. Zo geregeld.
Accountmanager West-Nederland