Doorzoek website
Wij helpen je graag bij het vinden van de juiste informatie
Voor onze opdrachtgever Centraal Orgaan opvang Asielzoekers zijn we op zoek naar een Service Manager. Reageren kan tot en met 11 juli. Let op! Deze aanvraag is helaas niet geschikt voor zzp. De opdracht valt in schaal 11. Betreft een aanvraag 'verambtelijking' waarbij het wenselijk is dat bij wederzijds bevallen een indiensttreding bij het COA zal plaatsvinden.
Het COA staat voor een enorme opgave: de opvang en begeleiding organiseren voor een steeds weer groeiend en dan weer krimpend aantal asielzoekers dat we in Nederland opvangen.
In deze dynamische en maatschappelijk relevante omgeving spelen ICT-oplossingen een cruciale rol in de dagelijkse operaties en veiligheid. We zijn een organisatie in transitie naar een agile werkwijze, waarin innovatie en flexibiliteit centraal staan. Tegelijkertijd zijn continuïteit en het effectief omgaan met de groei en krimp van onze organisatie van essentieel belang.
Als ICT Service Manager treed je op als intermediair tussen de leveranciers en ICT en tussen de gebruikersorganisatie van het COA (8000+ eindgebruikers) en ICT en zorg je ervoor dat de externe leveranciers de gecontracteerde ‘service level’ activiteiten correct, volledig en tijdig uitvoeren. De Producten en Diensten Catalogus (PDC, het dienstenportfolio van ICT) is hierin leidend en valt onder de verantwoordelijkheid van de ICT Service Manager. Daarnaast bouw en onderhoud jij de relatie met de gebruikersorganisaties Opvang en Begeleiding (O&B), Vakgroep en Vakontwikkeling en Ondersteuning(V&O) en de stafafdelingen binnen Bedrijfsvoering (HR&O, Financiën, ICT, Vastgoed en Facilitair) en Informatie Diensten (ID).
Wat ga je doen?
Jij bent de brug tussen ICT, de klanten en eindgebruikers. Het doel van de ICT Service Manager is om ervoor te zorgen dat de diensten geleverd door de IT binnen het COA effectief worden beheerd en geleverd om de bedrijfsdoelstellingen te ondersteunen.
Waar ga je werken?
De ICT Afdeling bestaat uit acht sub-teams. Jij wordt onderdeel van het nieuwe team Service Management. Het team bestaat uit 14 enthousiaste collega’s, 3 servicemanagers, 6 procesmanagers, 1 licentiemanager en 1 resourceplanner. Samen met je collega’s ga je werken aan het verder professionaliseren van de afdeling om de ICT dienstverlening samen met alle onze meer dan 300 interne en externe medewerkers zo efficiënt mogelijk te laten lopen.
Binnen onze ICT-afdeling werken we als een goed geoliede machine. Ons succes begint met het gezamenlijk definiëren van doelen en prioriteiten, evenals het opstellen van (sprint)plannen. Iedereen in ons team kent zijn rol en verantwoordelijkheden. Wij bieden een werkomgeving waar ruimte is voor persoonlijke groei en het nemen van initiatief. Je werkt in een hecht team waarin samenwerken centraal staat en iedereen zijn bijdrage levert. Binnen de afdeling ICT heerst een cultuur van continue verbetering waarin we streven naar het leveren van maximale waarde voor de organisatie. Ons motto: Elke dag een beetje beter.
Stuur ons dan uiterlijk 11 juli 2025, voor 14.00 uur een recente cv voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.
Wil jij meer weten over deze opdracht?
Robin kan jou hier alles over vertellen. Wacht dus niet langer!
Bel, mail of app Robin. Zo geregeld.
Accountmanager West-Nederland